Kırşehir’de Engelliler Haftası dolayısıyla Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü öncülüğünde, çeşitli engelli derneklerinin katılımıyla sessiz bir yürüyüş gerçekleştirildi. 12 Mayıs 2026 tarihinde Askerlik Şubesi Kavşağı’nda başlayan etkinliğe Vali Yardımcısı Alper Balcı, farklı kamu kuruluşlarından temsilciler, sivil toplum kuruluşları, engelli bireyler ve aileleri katıldı. Katılımcılar, taşıdıkları pankartlarla Cacabey Meydanı’na kadar yürüyerek toplumsal farkındalığın artmasına katkı sağladı. Meydanda devam eden etkinlikte Bozkırın Abdalları Derneği, davul ve zurna gösterisi ile atmosferi renklendirdi. Beyaz Ay Derneği, Kırşehir Kent Konseyi ve Görme Engelliler Derneği üyeleri de etkinliğe destek vererek katıldılar. Beyazay Şube Başkanı Adnan Göçmen, konuşmasında engelli bireylerin ve ailelerinin toplumsal yaşamda daha fazla dikkate alınması gerektiğini vurguladı. Etkinlik, katılımcıların müzik eşliğinde keyifli anlar yaşamasıyla sona erdi.
Related Posts
Cemal Enginyurt’tan, Mehmet Uçum’a ‘seçim tarihi’ yanıtı: ‘Ayar verme işini geç artık!’
- Tolga Şahin
- 25 Haziran 2026
- 2 min read
- 0
Saray’dan Bahçeli’ye Sert Uyarı: Öcalan ile Pazarlık Yapmayın
- Tolga Şahin
- 18 Mayıs 2026
- 3 min read
- 0