Emekliler isyan etti: ”22 bin TL maaşın 15 bin TL’si kiraya gidiyor”

Emekli aylıklarına Temmuz ayı itibarıyla ile uygulanacak olan zammın öncesinde Erzurum’da yüzlerce emekli yüksek kiralar, pahalı çay fiyatları ve prim gün sayısındaki adaletsizliklerden şikayet etti. Gıda, kira, ulaşım ve fatura gibi giderlerin altından kalkamaz hale geldiklerini vurgulayan emekliler bir bardak çayın bile lüks hale geldiğinin altını çizdi. Erzurum’da parkları dolduran emekli vatandaşlar gelecek ay yapılacak zammın enflasyon farkıyla sınırlı kalmamasını yönelik talep etti. ‘’BENİM 22 BİN LİRA MAAŞIM VAR, EV KİRASI 15 BİN LİRA, 3 ÇOCUK VAR. SOSYAL HAYATIMIZ BİTTİ’’ Yıllarca BAĞ-KUR’a yüksek prim ödediğini belirten bir emekli, sistemdeki adaletsizliğe dikkati çekerek şunları söyledi: “8 bin 825 gün primle emekli…

Erzurum’da emekliler isyan etti

Emekli aylıklarına gelecek ay yapılacak zam öncesi Erzurum’da parkları dolduran yüzlerce emekli, yüksek kiralar, pahalı çay fiyatları ve prim gün sayısındaki adaletsizlikten dert yandı. Gıda, kira, ulaşım ve faturaların altından kalkamaz hale geldiklerini belirten emekliler, bir bardak çayın dahi lüks haline geldiğini, aylıklarının ev kirasına gittiğini anlattı. Bununla birlikte “Devlete zeval gelmesin” diyerek şükredenler de dikkati çekti. “YÜKSEK PRİM ÖDEDİM, AZ GÜN ALANLA AYNI MAAŞI ALIYORUM” Yıllarca BAĞ-KUR’a yüksek prim ödediğini belirten bir emekli, sistemdeki adaletsizliğe dikkati çekerek şunları söyledi: “8 bin 825 gün primle emekli oldum. Zamanında en yüksekten prim yatırdım. Şimdi 5 bin gün prim yatıranla aynı maaşı…